Kurumsal

Hizmetlerimiz

 

  • POLİKLİNİK VE MUAYENE HİZMETLERİ
  • BEBEK RUTİN AŞILAMA
  • GEBE RUTİN AŞILAMA
  • TETANOZ VE KUDUZ PROFLAKSİSİ
  • GEBE TAKİP VE İZLEMLERİ 
  • BEBEK TAKİPLERİ, MUAYENE VE İZLEMLERİ
  • MOBİL BÖLGELERE HASTALARIN BULUNDUĞU YERE GİDİP GEBE, BEBEK TAKİP, İZLEM VE AŞILAMA İŞLEMLERİ
  • EVLİLİK İLE ALAKALI MUYANE VE TESTLER, EVLİLİK RAPORLARI
  • EHLİYET RAPORU
  • YİVSİZ AV TÜFEĞİ RAPORU
  • SPOR KATILIM, İŞE BAŞLAMA, SİGORTAYA BAŞLANGIÇ ÖNCESİ RAPOR
  • EVDE BAKIM HİZMETLERİ İLE KOORDİNASYON
  • SİGARA BIRAKMA KANSER TARAMA YAPAN KETEM İLE KOORDİNASYON
  • BÖLGEMİZE  BAĞLI OLAN HASTALARIN ENJEKSİYON VE PANSUMAN İŞLEMLERİ
  • DİYABET VE HİPERTANSİYON GİBİ KRONİK HASTALIKLARIN TAKİBİ
  • AİLE PLANLAMASI İLE İLGİLİ DANIŞMA DESTEK VE YETERLİ KORUYUCU İLAÇ VE MALZEMELERİN HASTALARA ÜCRETSİZ DAĞITIMI
  • HASTALARIN MUAYENESİ SONUCUNDA GEREKTİĞİNDE BAKILMAK ÜZERE HEMOGRAM, BİYOKİMYA, HORMON, ELİSA, İDARAR TAHLİLİ, GEBELİK TESTİ GİBİ LABORAYUAR TAHLİLLERİ

 

Hizmet Standartlarımız

 

AİLE HEKİMLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)
1 Hekim Seçme (İlk Kayıt) Resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 10 dk
2 Hekim Seçme (Hekim Değiştirme) Resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi, seçilen hekimin adı soyadı, dilekçe 5 gün
3 Poliklinik Muayene Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 20 dk
3.a Sağlık Kurumuna Sevk Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 7 dk
3.b Küçük Cerrahi Müdahale Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 30 dk
3.c Tek Hekim Raporu Aile hekimine kayıtlı bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi, dilekçe, fotoğraf 15 dk
3.d Laboratuar Tetkikleri Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 1 gün
4 İzlemler (Bebek, Çocuk, Kadın) Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi, ilgili izlem kartı 30 dk
5 Gezici ve Yerinde Bakım Sağlık Hizmetleri Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 1 gün
6 Ev Ziyareti Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 1 gün
7 Evde Bakım Hizmetleri Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 1 gün
8 Bağışıklama Faaliyetleri Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi, ilgili izlem kartı 30 dk
9 Aile Planlaması Hizmetleri Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi 30 dk
10 Eğitimler (Örn. Halk Sağlığı Eğitimleri) Yok 2 saat
11 Sürekli İlaç Kulanım Raporu (AH Uzmanı) Aile hekimine kayıtlı veya misafir bireyin resimli, T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi, tetkikler 1 gün

 

“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanamaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.”

  İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
Adı ve Soyadı    
Görev Unvanı    
Adresi    
Telefon Numarası    
Faks Numarası ………….. ……………..
E-posta adresi    

 

Vizyonumuz ve Misyonumuz

 

VİZYONUMUZ (İleri Görüşümüz ) :
   

Bilimi en güncel hali ile kullanan, sağlık hizmeti alanı ve sunanı ile bir bütün olarak en üst düzeyde sağlık çıktılarına ve memnuniyete sahip olan ideal bir aile hekimliği merkezi olmaktır.

MİSYONUMUZ ( Öz Görevimiz ) :
   

Bize kayıtlı nüfusumuzun sağlığını geliştirmek, korumak, tedavi etmek ve rehabilitasyonu için sağlık hizmetine katkı sağlayan tüm toplum kaynakları ile işbirliği içinde olarak, bilimin güncel katkısına açık, güvenilir, güler yüzlü, iletişime ve gelişmeye açık, kolay ulaşılan, sağlığı vazgeçilmez bir insan hakkı olarak gören ve bağlı bulunduğu bireylerin tüm sağlık sorumluluğunu üstlenen örnek bir aile hekimliği merkezi olmaktır.

 

Hastaların Sorumlulukları

1.     Hasta ve yakınlarının sağlık bilgilerinin değerlendirilmesi, tanı ve tedavinin sağlanmasında gerekli olduğundan, bu bilgileri hastanın tedavi ve bakımından doğrudan sorumlu olan kişilere tam ve doğru olarak aktarmak hasta ve yakınlarının sorumluluğundadır.

 

2.     Hasta ve yakınları tanı ve tedaviyle ilgili açıklamaları anlamakta güçlük çektiklerinde, bu durumu hastanın bakımından sorumlu kişilere bildirmeli ve akla gelen tüm soruları sormalıdır.

 

3.     Hasta ve yakınları, tedavi ve izlem sürecinde karşılaştıkları beklenmedik gelişmeleri hastanın bakımından sorumlu kişilere bildirmelidir.

 

4.     Hasta ve yakınları, hastanın tıbbi durumu hakkında bilgilendirildikten ve açıklamaları doğru anlayıp anlamadıklarından hastanın bakımından sorumlu kişilerle birlikte tekrar değerlendirdikten sonra, alınacak kararlara aktif olarak katılmalı, yapılan tedaviye onay verip vermediğini bildirmelidir.

 

5.     Hastanın sağlığıyla ilgisi olan ve gereksinim duyulan konularda, ilgili birimlere nasıl ulaşılacağı ve buralardan nasıl yararlanılacağı hakkındaki soru ve görüşlerini kurumun ilgili birimlerine iletmelidir.

 

6.     Ad, soyad, adres, telefon, kayıt numarası gibi temel bilgilerin değişmesi durumunda kurumu bilgilendirmelidir.

 

7.     Hasta ve yakınları, randevu zamanına bağlı kalmalı ve gecikmeleri önlemeli, gecikme olduğu durumlarda diğer hastaların önce görülmelerini sağlayarak kuruma yardımcı olmalıdır.

 

8.     Hasta ve yakınlarının aldıkları sağlık hizmetinin mali sorumluluğu ya da sağlık güvence sistemiyle ilgili konular hasta ve yakınlarına aittir.

 

9.     Hasta ve yakınları, diğer hastaların ve sağlık çalışanlarının haklarını göz önünde bulundurmalıdır.

Kalite Politikamız

 

Kalite Politikamiz 

 Kaliteli ve ulasilabilir birinci basamak saglik hizmeti sunmak.Yasal sartlar çerçevesinde halk sagligini korumak ve gelistirmek halk sagligini tehdit eden tüm durumlarla mücadele etmek. Insana ve çevreye saygi. Bireylere tüm alanlarda saglik bilinci egitimi vermek. Çevre sagligini tehdit eden durumlara karsi önlem almak. Bireysel ve toplumsal memnuniyetin arttirilmasini saglamak. Çagdas bir yönetim anlayisi ile kaliteli hizmet saglamak. 

 

Diğer Makaleler...